Friday, June 3, 2011

kuasa di tangan anda.

hai. assalamualaikum.. harini hari jumaat. itu maknanya? makan free di ofis. aiya, itu pun taktau. haha. sebelum carik momentum nak buat kerja harini, aku didatangi [helo? didatangi?] menerima satu mesej yang sarkastik giler! rasa nak pukol2 jer. yahahahaha.

tit tit. henfon bunyi.
Celcom : Ada bil nak bayar? bayar mana2 bil celcom dan berpeluang memenangi RM1000.

aku baca ayat first je aku dah rasa nak tepon celcom centre. oi.. pekerja korang yg mana yg tulis ayat cemtu ha.. "ada bil nak bayar" ngeng.. aku yang sgt sensitif ni sgt terasa tau tau tau tau.. aku yang sgt lemah lembut ni terkesima dgn ayat ganas korang tu tau tau tau.. aku rasa hati aku diperkotak katikkan oleh celcom.. huuuuuu...

bak kata celcom. kuasa di tangan anda okeyh? sila pegi bayar bil wahai cik jari jemari pink. -_-




No comments:

Post a Comment