Thursday, February 2, 2012

Cause I'm Leaving..

Assalamualaikum.. apabila hati seseorang wanita telah dicuri.. ia takkan berpaling pada yang lain lagi.. apabila hati seseorang wanita telah diusik.. ia takkan membenarkan hatinya utk org lain lagi.. dan apabila hati seseorang wanita telah disentuh.. walaupun perit utk diterimanya, hatinya mmg akan sentiasa utk si dia yang satu..

utk si dia yang satu.. aku tinggalkan kau utk sementara. benarkan aku cari ketenangan diriku. benarkan aku muhasabah diri. dan aku benarkan kau cari ketenangan diri kau, aku benarkan juga kau muhasabah diri kau.

utk si dia yang satu.. kalau hari itu adalah hari terakhir kita berjumpa.. aku doakan kau yg terbaik.. kalau peristiwa itu menghantui diri kau.. aku harap ia takkan berulang lagi utk kau.. dan kalau diri aku adalah punca segala-galanya.. aku doakan kau akan buat pilihan yg bijak akan dtg..

utk si dia yg satu.. aku tinggalkan kau utk sementara.. kalau aku tak pulang.. simpan saje kenangan kita.. dan kalau kau tak pulang.. aku akan simpan saje kenangan kita.. terima kasih..

aku akan berusaha utk takkan mengganggu hidup kau lagi.. :)

cause i'm leaving on a jet plane...
dont know when i'll be back again..

1 comment: